درایت مدیر خدمات شرکت
چندی پیش مطلبی در باره ریخت و پاشهای نومدیر خدمات شرکت در خانه سازمانی خودش نوشته بودم و گفته بودم که این شخص به بهانه تعمیر این خانه، بخشهایی از آن را تخریب و بازسازی کرده بود و یادآوری کرده بودم که این کار خلاف مقررات بوده است. در آن مطلب تصاویری از کارهای انجام شده درج کرده بودم و شماره پلاک خانه را نیز نوشته بودم.
حالا نگاهی به عکسی که در این مطلب درج کرده ام بیاندازید تا ببینید که این نابغه مدیریت و نورچشمی معاونت مالی و پشتیبانی شرکت چه درایت و کیاستی از خود نشان داده تا این کار های خلاف خود را از نظرها پنهان کند. همان گونه که در عکس پیداست این نابغه، روی پلاک خانه شماره 106 را رنگ آمیزی کرده تا به خیال خودش با این ترفند کسی نتواند آن را پیدا کند. (رحمت به روح قدیمیها که جکایت معروف کبک و برف را به عنوان ضرب المثل برای ما به یادگار گذاشتند) اگر به عکس بیشتر دقت کنید می بینید که روی پلاک خانه مجاور شماره 107 نوشته شده و مثل روز روشن است که شماره این خانه استتار شده، باید یا 106 باشد و یا 108 که با یک نگاه به خانه آن طرف تر معلوم می شود که «خانه دوست کجاست»
منظور من از نوشتن این مطلب این بود که که به مدیریت شرکت نشان دهم که این مدیر پر حاشیه و دردسر ساز آنان چقدر IQ دارد. در ضمن می خواهم به معاون مالی و پشتیبانی شرکت که تنها حامی این شخص در تمام کره ارض است، یادآوری کنم که به خاطر حمایت از چه کسی از آبرو و اعتبار خود مایه گذاشته و خود را اینچنین منفور کارکنان شرکت کرده است. یک گلایه هم از خداوند قادر متعال دارم که چرا به این بنده بیچاره خود ذره ای قدرت تفکر عطا نفرموده است.